יום שבת, 12 באוקטובר 2013

יאסו כרתים!!

חברות יקרות, חלקכן בוודאי יודעות ולחלקכן חמקתי מבלי שתשימו לב, אבל זכיתי לבלות שישה ימים משגעים בכרתים עם הבחור והיורשת. אמנם מדובר פה ב-old news (חזרתי לפני 3 שבועות), אבל מעולם לא מאוחר לסקור את המוצרים שליוו אותי (וגם את אלה שתפסו טרמפ במזוודתי בדרך חזרה).

קצת נוף לפני שנתחיל...






מ י נ י מ ל י ז ם

זאת מילת המפתח. שאני טסה לחו"ל אני משתדלת לקחת רק את מה שאני באמת צריכה, אני לא מתפרעת עם אסופת פלטות צבעוניות, מיני סמקים, אודמים ומברשות לכל מטרה. בייחוד שאני טסה למקום שטוף שמש ורווי מקורות מים, אני נמנעת במהלך היום מאיפור עשוי מדיי ושומרת את ה"התפרעות" לשעות הערב..
מלבד חיסכון בנפח ומשקל, הגישה המינימליסטית מונעת מצבים לא נעימים בהם מוצרים נוזליים וקרמיים למיניהם מוצאים עצמם מרוחים במזוודה על בגדים, נעליים ופריטים נוספים אותם היינו מעדיפים להשאיר יבשים.

מה באמתחתי?


גזרת הטיפוח


לא רק כמות המוצרים מצומצמת, אלא גם גודלם. נדיר מאוד שאקח עמי מוצר טיפוח בגודל מלא לנסיעה. בגזרת הטיפוח, בפאוץ' קטנטן נכלאו המוצרים הבאים:


באוויר החופשי ההתרשמות מהם קלה יותר:


 מה יש לנו כאן? משמאל לימין:

  • כוכבי אנה לוטן  - סבון פנים מינרלי וקרם פנים מסדרת ברבדוס שסקרתי בעבר, קרם עיניים מסדרת Greens המיועד למניעת יובש וקמטוטים בעיניים. הקרם נעים מאוד, אינו שורף ומקנה תחושה לחותית נעימה לעור. ביו טונר להשלמת ניקוי עור הפנים, אידאלי להרגעת העור והעלמת אדמומיות ומתאים לעור עדין, שמן או מעורב.
  • Vichy BB cream - גם את יקירנו סקרתי בעבר. מבחינתי מקומו בפאוץ' ה"טיפוח" כיוון שהוא מתפקד על תקן "רק באתי להעניק לחות לעור ולהגן עליו מפני השמש, על הדרך, אסווה גם את מה שאת מתעקשת להסתיר.." הדוגמית הקטנטנה הספיקה לי לתקופת השהות אך חשוב לציין שבימים בהם רבצתי בשמש שעות ארוכות, ויתרתי על השימוש בו והסתפקתי בקרם הגנה עם מקדם גבוה יותר.
  • תכשיר הגנה מהשמש של Avéne  - לאוון אני שומרת חסד נעורים. את תכשירי ההגנה הראשונים מהשמש קנתה לי אמי לפני כ-13 שנים בתקופה בה נטלתי רואקוטן, תרופה נגד אקנה שחייבה אותי להגן היטב על עורי מפני השמש. תכשיר ההגנה שלקחתי עמי לכרתים מכיל נוגדי חמצון, היפואלרגני, אינו מכיל פארבנים ומתאים לבעלי עור רגיש / בעייתי ושמנוני. מקדם ההגנה שלו גבוה במיוחד - SPF 50 ומגן מפני קרני UVA ו-UVB. כשאר מוצרי אוון, הוא מכיל מים טרמליים המצטיינים בהפחתת גירויים וריכוך העור. האפליקציה שלו על העור קלילה ביותר (בניגוד לתכשירי הגנה אחרים עם SPF גבוה המאלצים הנחה באמצעות שפכטל). עמידותו גבוהה והכי חשוב - הוא אינו שורף בעיניים בשנייה בה מחליטים לקפוץ לבריכה. ניתן לרכוש אותו אונליין בהנחה בסטרוברידראגסטור ובבלה. אם אתן לא מהרוכשות ברשת, אנצל את ההזדמנות לעדכן אתכן שאת כל המוצרים הנהדרים של אוון (תכשירי הגנה, סבונים וקרמים לפנים, לעיניים ולגוף, מוצרי אנטי אייג'ינג, מי פנים ועוד רבים וטובים) ניתן למצוא עכשיו ב-35% הנחה בניו פארם וזאת לרגל חודש המודעות לסרטן השד החל באוקטובר. בנוסף, על כל קנייה ממגוון המוצרים (למעט סדרת השמש) ייתרמו 5 ש"ח לאגודה למלחמה בסרטן. גם רכשתן מוצר מעולה וגם עשיתן מצווה.



  • סרום Advanced génifique של לנקום - תמצית אקטיבית למראה עור צעיר ובריא יותר. גרסת הדוגמית שקיבלתי מספיקה לשבוע ימים (בוקר וערב), בקבוקון הדוגמית עשוי מפלסטיק קשיח - אידאלי לנסיעות. הסרום עצמו משיי מאוד ונטמע בעור במהירות ללא תחושת דביקות. קשה לי לעמוד על טיבו ולהצהיר שעורי חזר 10 שנים אחורה, כיוון שלשם כך נדרשת תקופת שימוש ארוכה יותר. מה שכן, מיד לאחר המריחה העור מרגיש חלק יותר ורווי בלחות. כיאה לסרומים, מחירו בהתאם ונע בין 447 ל-666 ש"ח (תלוי בגודל הבקבוק). ברשת ניתן לרכושו במחיר אטרקטיבי יותר באתר Just4you.
  • משחת גילוח ואפטרשייב של L'occitane - בטוב לבי הסכמתי לפנות מקום לשני מוצרים לטובת הבחור (האמת שלא הייתה לו ברירה, הוא רצה להיסחב עם המוצרים היומיומיים שלו בגודלם המלא, גוועאלד). המוצרים מסדרת "ערער פראי" מכילים שמנים אתריים וריחניים במיוחד, מעשירים את העור בלחות, מחטאים ומרגיעים חתכים. כשנדרש הבחור לתאר את חווית המשתמש, דקלם בפיוטיות "נו, קרם גילוח ואפטרשייב, את יודעת.." אז זהו - שאני לא יודעת. אם גם אתן רוצות לעורר את נפש המשורר של בן זוגכן, תוכלו לרכוש את המוצרים בגודלם המלא בהשקעה לא קטנה (קרם גילוח 200 מ"ל - 130 ש"ח, אפטרשייב 75 מ"ל - 152 ש"ח).


גזרת האיפור


לא קלה ההחלטה את מי מבין המוצרים לקחת ואת מי להשאיר בבית. כיוון שהקו המינימליסטי והפרקטי מנחה אותי, הסתפקתי במועט:






באסופת המוצרים נמצא את:

  • פודרה דחוסה של ביוטיקייר  - התרשמתי ממנה בעבר. היא מעולה לנסיעות, אינה מתפוררת וברמה הפונקציונאלית נותנת תמורה מלאה למחירה הכמעט אפסי.
  • צללית לגבות של ביוטיקייר - רבת שימושים ואידאלית לנסיעות (מן הסתם מתפקדת נהדר גם על העפעף). מוזמנות לקרוא עליה בהרחבה.
  • ברונזר של MUA - לחברת הדראגסטור האנגלית הזאת יציאות נחמדות יותר ופחות. הברונזר הזה בהחלט נכנס לרשימת החביבים עלי ולו רק בזכות העדינות שלו. ניתן ליצור באמצעותו הצללות בגימור טבעי נטול שימר מלאכותי. כפי שעיניכן רואות, חרשתי עליו לא מעט ובצדק, תמורת £2.50 תשיגו מראה מפוסל, זוהר אך לא עשוי מדיי. 


  • פריימר לעיניים של MUA - עוד מוצר נפלא אם לא הנפלא ביותר שמציעה לנו החברה הזאת. זוכרות שהיללתי את צלליות החברה? איך אפשר לדבר על צלליות מבלי להזכיר פריימר? פריימר לעיניים הכרחי אם אתן מעוניינות שהצללית עליה עמלתן כ"כ קשה לא תזוז ממקומה ולא תצטבר בקפל העפעף. על הדרך, מלבד קיבוע, הפריימר מחליק את העפעף, מסווה פיגמנטציה (יש לו גוון בהיר ביותר על גבול הבלתי מורגש) ומעשיר את פיגמנט הצלליות. עלותו נמוכה ביחס למתחריו הרציניים בשוק (אני יכולה להשוות אותו בכייף לפריימרים של Urban decay ושל Too faced). רק £2.50 וקצת מזל ואחד כזה יהיה שלכן (למה מזל? כיוון שיש לו נטייה להיחטף מהמלאי במהירות..)
  • קונסילר סטיק של קרליין - מזל שהגיע בקופסת גלוסיבוקס אוגוסט וזכה לטוס עמי לחו"ל.
  • מסקרת Hypnose של לנקום - המסקרה התורנית והמצויינת של לנקום כיכבה כבר באתגר האיפור של נטלי ושלי. כיאה לחובבת מסקרות שכמותי, אני משתדלת לגוון ולהתנסות בכמה שיותר סוגים, מינים וחברות. אך עם זאת, ישנן מעט מסקרות שתמיד אחזור אליהן לסבב שני ויותר. אני אוהבת את האפליקציה החלקלקה שלה, כאילו אני מורחת חמאה על ריסיי. היא מאריכה את הריסים במתינות, אינה גושית אך עם זאת אינה מפרידה את הריסים באופן בדיד, אלא יוצרת קבוצות רבות וקטנות של ריסים מאוגדים, מה שמקנה להם מראה בובתי במקצת. היא טוענת לעיבוי הריסים פי 6 מעוביים המקורי (אני הייתי מעריכה את יכול העיבוי כפי 3..) ניתן להשיגה בסטרוברי במחיר "יחסית" שפוי.

  • עיפרון עיניים מינרלי של איל מקיאג' - אחד מעפרונות העיניים החביבים עליי (הוא היה פעם ארוך יותר..) שחור, פיגמנטי ועמיד מאוד במעקה העין (לפחות אצלי..) מחירו 90 ש"ח ולשם קנייתו נדרש קור רוח (ובזאת אסכם את חווית הרכישה באיל מקיאג' ולא אוסיף מילה).
  • פלטת Pink set של סופט טאץ' - כמה מפתיע שפלטת צלליות בגוון ורוד זרחני מכונה "Pink set". התחדשתי בפלטה הזאת דיי מזמן כאשר חיפשתי בסופר פארם פלטה רב גונית שתתאים לנסיעות (עמכן הסליחה, לא זוכרת כמה שילמתי עבורה). מי כמוני יודעת כמה עצוב לפתוח את המזוודה ולגלות שצלליות האבן היקרות שלי הפכו לאבקה או סתם נשברו. הפלטה הזאת, מלבד ורסטיליות הגוונים שלה, כ"כ עמידה ורובסטית שאני יכולה לטוס בשלווה ולדעת שמה שארזתי בארץ יפתח בשלום במחוז חפצי. למתאפרת המתחילה הפלטה מציעה 15 וריאציות צבעוניות שונות. אני פשוט מתייחסת אליה כאל פלטה בעלת 45 גוונים שונים; חלקם בגימור מאט, חלקם שימרים יותר וחלקם מכילים נצנצים מרובים (זהירות - פולאאוט, אל תשכחו לאפר קודם את העיניים ורק אח"כ את יתר הפנים). 

ככל פלטה, ניתן למצוא בה גוונים פיגמנטיים יותר ופחות. אתן מוזמנות להתרשם מהסווטצ'ים שהתבצעו לשם שינוי באמצעות מברשת. אפליקציה ידנית קשה מאוד, אלא אם אצבעותיכן דקיקות כשל תינוק..


מוצרי איפור נלווים ומשלימים




  • סט 4 מברשות של Ecotools - איפור ללא מברשות? לא בבית ספרי. בשגרת היומיום יש לי מברשת לכל מטרה ותכלית, מחוץ לבית אני מעדיפה להיסחב עם המינימום ההכרחי בהחלט. לצורך כך נקראות המברשות הללו לעזרה. סט מיניאטורי, אקולוגי (ידית במבוק וכפת העשויה אלומיניום ממוחזר) בנרתיק קטנטן וחמוד להפליא. הסט כולל מברשת קבוקי רכה, מברשת פידור, מברשת הנחה ומברשת טשטוש. המברשות איכותיות מאוד, אינן נושרות, עשויות מסיבי טקלון סינתטיים רכים ודחוסים. איכות המברשות לא מגובה במחיר גבוה, את שלי הזמנתי באיביי בפחות מ-20 ש"ח. ניתן למצוא סטים נוספים של Ecotools גם ב-iHerb (השתמשו בקוד BPL204 לרכישה ראשונה באתר ותזכו ב-$10 הנחה ברכישה מעל $40 ו-$5 הנחה ברכישה בפחות מ-$40).

  • מגבונים להסרת איפור של ביוטיקייר - כדי להימנע מנשיאת בקבוק עם מסיר איפור נוזלי העדפתי לרכוש את חבילת המגבונים הזאת במחיר מגוחך של 5 ש"ח. מהפנים הם מסירים את האיפור היטב. בעת הסרת האיפור מהעיניים הורגשה בהתחלה תחושת צריבה קלה שחלפה במהירות. אני מעדיפה לסבול מס' שניות מאשר למרר בבכי מר על מסיר האיפור שנזל במזוודה (מילא נרטבו הבגדים, אבל להישאר ללא מסיר איפור?!?)


תוספות הכרחיות


כמובן ששום מזוודה אינה שלמה ללא המוצרים הבאים:


משמאל לימין:

  • דוגמית בושם La vie est belle של לנקום  - בושם מתקתק ביותר, דומיננטי ועמיד ברמות (שרד רחצה בים ללא קושי). ב-Just4you תמצאו אותו במחיר סביר (75 מ"ל ב-270 ש"ח).
  • ספריי הגנה מהשמש של ד"ר פישר - נכון, זה ספריי לילדים, אבל שאני אסחב עם כמה בקבוקים? זה תירוץ מעולה עבורי ועבור הבעל להשתמש בספריי הזה - יש לו ריח מלון מעורר תאבון. קל לרסס אותו, הוא נצמד היטב לעור, מרגיש מעט דביק בהתחלה אבל אינו מורגש בהמשך. תמצאו אותו ב-mysupermarket ב-40 ש"ח בלבד.
  • קרם "נשק סודי" לעיצוב השיער של ג'ון פרידה - הקרם הזה נשמע מבטיח מאוד "משיב רכות, משיי, מעניק ברק טבעי, מסווה פגמים, מכיל מסנן קרינה ומבטל חשמל סטטי". כדי להשיג את כל התכונות הנשגבות הללו יש להשתמש בו בקמצנות רבה (זה לא כ"כ קשה שמדובר בשפופרת של 113 גר'  שעלותה כ-60 ש"ח). אם בטעות תהיו נדיבות ותשתמשו בקצת יותר קרם מהדרוש, שיערכן יהפוך לקשה כאבן (אולי מכאן נגזר שמו "נשק סודי"..)
  • Gliss total repair מרכך לשיער של שוורצקופף - כיוון שאני מכירה היטב את סדרת הסבונים הנפוצה במלונות כרתים (קצת סבלנות, לא יכולתי להתעלם מהם בפוסט) הרשתי לעצמי לוותר על נוכחות שמפו, מרכך, סבון וקרם גוף במזוודתי. המרכך של שוורצקופף נרכש בכרתים תמורת €3.8 לאחר שנחרדתי לגלות שבמלון החליטו שאורחותיו יכולות להסתדר ללא מרכך (!!!) לאחר שהתאוששתי מההלם, אני יכולה להודות על הכרותי המאולצת עם המרכך הזה כיוון שהוא פשוט נהדר! הוא מתיר קשרים ללא מאבק (מזכירה לכן - שיער ארוך, מרדני ומתולתל), ריחני להפליא ומותיר את השיער רך בתום השימוש.
  • דאודורנט נושם של קרליין - אחד הדאודורנטים החביבים עלי, עמיד, ריחני, אינו משאיר סימנים על הבגדים ואינו דביק ומציק. ניתן לרכישה בכ-10 ש"ח במבצעים ברשתות הפארם השונות .


אז עם מה חזרתי לארץ..?


זוכרות שלפני מס' שורות הבטחתי להתייחס לסדרת הסבונים הנפוצה במלונות כרתים (לפחות באלו בהם הייתי)? אז הנה אני מקיימת את הבטחתי. בד"כ, כשאני טסה לחו"ל, אני לא מסתמכת על הסבונים שמציעים המלונות. עדיף לא לקחת ריזיקה וליפול על סבונים מעפנים שיכולת הניקוי שלהם מוטלת בספק, נטולי ריח (לחלקם אפילו ריח לא נעים) וסתם כאלה שלא מתאימים לעורנו / שיערנו.
כשביקרתי לראשונה בכרתים, נתקלתי בחברת Olivia (היוונית, כמובן). לחברה מוצרים מצויינים, אפקטיביים, עשירים בויטמנים ובתמציות זיתים, נטולי פארבנים וריחניים במיוחד. התאהבתי בהם כ"כ שבכל נסיעה אני רוכשת לעצמי בדיוטי פרי היווני מס' מוצרים שינעמו לי בישראל. ממליצה לכן לבקר בכרתים ולו רק כדי שתוכלו להתנסות בסדרה הנהדרת הזאת. באיביי מצאתי את מוצרי החברה במחירים מופקעים בעליל. כבר יותר זול לטוס ליוון ולרכוש אותם באופן מקומי. 

בקבוקונים של 60 מ"ל - אומצו בחום בטיול לפני שנתיים

"מותק הילדים התכווצו" - השנה נמצאו בקבוקונים של 35 מ"ל במלון
"שכחו אותי בבית" - אייה המרכך ?!?

משפחת ג'ל רחצה, תודו שזה חמוד..

הרכש הפרטי שלי - קרם הידיים הגדיל את נפחו מאז הרכישה של
השנה הקודמת 
(למרות שהאריזה הקודמת יפה יותר..)

לסיום סיומת, קשה שלא להשוויץ בשלל הנשנושים מהדיוטי פרי.. חבל שהם לא החזיקו מעמד יותר מיומיים...




אם נהנתן, פרגנו בלייק בפייס, הירשמו כעוקבות או סתם תשאירו תגובה מפרגנת. 
Adio







12 תגובות:

  1. שמחה לראות שאני מעהיקה השראה שכן היורשת הראשונה היא שלי ;)
    ליון לקח לי שנים עד שנסעתי - לרודוס, נהניתי מאוד מהאוירה מהעתיק מול חדש ומסלט יווני
    עם פטה משובחת כל יום - מהקניות פחות, המחירים היו יקרים וחזרתי ארצה רק עם עכמה לקים
    וסט צלליות של לוריאל - שחרשתי עליו עד תום שהתלהבתי שלי יהי אותו הראשונה - ובהגיעי גיליתי
    שגם הוא עשה עליה ובאותו המחיר שקניתי אותו שם.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל אחת יורשת משלה...
      וכן, האווירה ביוון קסומה. השנה, לשם שינוי, הצלחתי לשכנע את הבעל לחרוג מהרגלו ולבלות בקלאב הכל כלול. בשנים הקודמות טיילנו ממש וספגנו חוויה תרבותית משמימה..

      מחק
  2. איזה יופי!!! באמת תהיתי לאן נעלם לא הפוסט המובטח על כריתים :)
    גם אני הייתי ביוון לפני שנתיים וראיתי בכל מקום את המוצרים של Olivia אבל לצערי לא השכלתי לרכוש, ועכשיו ביאסת אותי .....
    ולגבי הג'לי בלי............או מיי גוד!!! איזה טעימים הם!!! האמת... מופתעת שעשית קניות כל כך צנועות ומינימלסיטיות.... גם בגזרת הטיפוח וגם בגזרת המתוקים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היתרון שטסים לקלאב ולא מסתובבים באי עצמו - חוסכים כסף!!!
      מאז שהקטנה שלי נולדה אנחנו טסים אך ורק לאיי יוון (מאוד נוח עם גוזלים קטנים) ובכל קפיצה ליוון אני לא מפקששת את רכישת סטאש האוליביה שלי..

      מחק
  3. אניח שניה את תגובתי לכל הפוסט בצד.
    הג'לי-בלי זה מהדיוטי ביוון, או בארץ?
    את יודעת כמה התאבלתי כשסגרו את חנות הקונספט שהייתה בסינמה סיטי? :(
    ואחרי כל זה, מקווה שנהנת. התמונות מהפנטות ועושות חשק לבקר שם גם.

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'לי בלי מהדיוטי ביוון.
      גם אני התאבלתי על סגירת חנות הקונספט בסינמה סיטי, "יש אנשים עם לב של אבן..."

      מחק
  4. מה כבר יש פה להגיד... יוון מדהימה, הפלטה של סופט טאץ' לא רעה בכלל, ניסיתי כמה צלליות שלהם והופתעתי לטובה. לגבי מוצרים של אוליביה, יש לי טיפ'לה בעיה עם האריזה שלהם. הבקבוק נראה לי קצת כמו בקבוק של סירופ רפואי, אם הייתי פוגשת אחד כזה במחלקת טיפוח בחיים לא הייתי עוצרת לבדוק מה זה. בקיצור, פתחת לי את הראש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יוון באמת מדהימה, פעם הבאה אטוס לחודש..
      הפלטה הזאת מגניבה ברמות (נכון שלא מגניב לומר "מגניב"?) זאת פלטת הטיולים הקבועה שלי.
      חולה על סירופ רפואי! מזכיר לי את הימים שהייתי חולה בבית וזכיתי לצפות בפרקים של פרפר נחמד..

      מחק
  5. תמונות מהממות מיוון ! בהחלט עושה חשק לנופש ! הופתעתי לראות דאודוראנט של קרליין ..?? שנים שאני משתמשת בליידי ספיד סטיק מלכלך ברמות !! ממליצה לקחת סיכון ולעבור לקרליין ? ועוד רולר ? ישארו לידי אנשים בחדר כושר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!
      מבטיחה לך שאף אחד לא יברח ממך בחדר כושר אם תשתמשי בדאודורנט של קרליין, להיפך, ירצו לעזור לך עם המשקולות...

      מחק
  6. תכשיר הגנה של אוון הוא אכן איכותי יותר

    השבמחק